Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Nasi pedagodzy

Karolina Świerczyńska

Jest pedagogiem specjalnym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, terapeutą pedagogicznym i rewalidatorem. Karolina ukończyła Pedagogikę Specjalną o specjalizacji oligofrenopedagogikę z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W trakcie pracy zawodowej doskonaliła i poszerzała swoją wiedzę i umiejętności podczas licznych kursów oraz warsztatów. Otrzymała certyfikat z Fundacji Synapsis Trening umiejętności społecznych.  Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z Autyzmem w tym z zespołem Aspergera. W pracy stara się wykorzystać jak najmocniej potencjał dziecka. Opiera się na interaktywnych oraz aktywizujących metodach. Dostosowuje zajęcia do możliwości percepcyjnych i zainteresowań dziecka.

Magdalena Nosek

Jest pedagogiem specjalnym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, terapeutą pedagogicznym i rewalidatorem. Magda ukończyła Pedagogikę specjalną o specjalizacji oligofrenopedagogika oraz Terapię i edukację dzieci i młodzieży z Autyzmem w tym z zespołem Aspergera. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapia pedagogiczną. Otrzymała certyfikat z Fundacji Synapsis Trening umiejętności społecznych.  W pracy stara się wykorzystać jak najlepiej potencjał dziecka. Opiera się na interaktywnych oraz aktywizujących metodach. Podąża za potrzebami dziecka. Dostosowuje zajęcia i materiały do możliwości dzieci.

Sylwia Malarska

Nauczyciel dyplomowany, Terapeuta Zajęciowy, Pedagog – Terapeuta (Reedukator), Oligofrenopedagog (Rewalidator), Terapeuta ręki.

Ukończone studia i kursy kwalifikacyjne:

Wyższa Szkoła Kultury Fizycznej i Turystyki im. H. Konopackiej w Pruszkowie – Zarządzanie oświatą – studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Kultury Fizycznej i Turystyki im. H. Konopackiej w Pruszkowie – Geografia w szkole – studia podyplomowe

Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno – Społecznych i Szkoleń – kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki

Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – Terapia Pedagogiczna. System M. Montessori – studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP – wydz. Pedagogiczny – kierunek Pedagogika w zakresie pedagogicznej terapii zajęciowej z rewalidacją indywidualną – magisterium

Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP – wydz. Pedagogiczny – specjalność terapia zajęciowa z rewalidacją indywidualną – dyplom licencjata

Studium Terapii Zajęciowej przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym – dyplom „Terapeuta Zajęciowy”

Ukończyła szkolenia:

„Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasie integracyjnej i ogólnodostępnej” kurs doskonalący zorganizowany przez WCIES,

„Organizacja pracy z nową podstawą programową w szkole ponadgimnazjalnej” w Centrum Rozwoju Edukacji A-Z,

„Skuteczne metody wychowawcze” w EKO TUR, „Kreatywne Nauczanie” w EKO TUR,

„Praca z uczniem zdolnym” WCIES,

„Indywidualizacja nauczania w praktyce” OPERON,

„Idea kształcenia włączającego i integracyjnego w praktyce szkolnej” POMOST,

„101 technik plastycznych – aktywne zabawy plastyczne” – warsztaty szkoleniowe zorganizowane przez Nową Szkołę