Pedagodzy
Nasi pedagodzy
Karolina Świerczyńska
Jest pedagogiem specjalnym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, terapeutą pedagogicznym i rewalidatorem. Karolina ukończyła Pedagogikę Specjalną o specjalizacji oligofrenopedagogikę z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W trakcie pracy zawodowej doskonaliła i poszerzała swoją wiedzę i umiejętności podczas licznych kursów oraz warsztatów. Otrzymała certyfikat z Fundacji Synapsis Trening umiejętności społecznych. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z Autyzmem w tym z zespołem Aspergera. W pracy stara się wykorzystać jak najmocniej potencjał dziecka. Opiera się na interaktywnych oraz aktywizujących metodach. Dostosowuje zajęcia do możliwości percepcyjnych i zainteresowań dziecka.
Magdalena Nosek
Jest pedagogiem specjalnym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, terapeutą pedagogicznym i rewalidatorem. Magda ukończyła Pedagogikę specjalną o specjalizacji oligofrenopedagogika oraz Terapię i edukację dzieci i młodzieży z Autyzmem w tym z zespołem Aspergera. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapia pedagogiczną. Otrzymała certyfikat z Fundacji Synapsis Trening umiejętności społecznych. W pracy stara się wykorzystać jak najlepiej potencjał dziecka. Opiera się na interaktywnych oraz aktywizujących metodach. Podąża za potrzebami dziecka. Dostosowuje zajęcia i materiały do możliwości dzieci.
Sylwia Malarska
Nauczyciel dyplomowany, Terapeuta Zajęciowy, Pedagog – Terapeuta (Reedukator), Oligofrenopedagog (Rewalidator), Terapeuta ręki.
Ukończone studia i kursy kwalifikacyjne:
Wyższa Szkoła Kultury Fizycznej i Turystyki im. H. Konopackiej w Pruszkowie – Zarządzanie oświatą – studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Kultury Fizycznej i Turystyki im. H. Konopackiej w Pruszkowie – Geografia w szkole – studia podyplomowe
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno – Społecznych i Szkoleń – kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki
Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – Terapia Pedagogiczna. System M. Montessori – studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP – wydz. Pedagogiczny – kierunek Pedagogika w zakresie pedagogicznej terapii zajęciowej z rewalidacją indywidualną – magisterium
Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP – wydz. Pedagogiczny – specjalność terapia zajęciowa z rewalidacją indywidualną – dyplom licencjata
Studium Terapii Zajęciowej przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym – dyplom „Terapeuta Zajęciowy”
Ukończyła szkolenia:
„Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasie integracyjnej i ogólnodostępnej” kurs doskonalący zorganizowany przez WCIES,
„Organizacja pracy z nową podstawą programową w szkole ponadgimnazjalnej” w Centrum Rozwoju Edukacji A-Z,
„Skuteczne metody wychowawcze” w EKO TUR, „Kreatywne Nauczanie” w EKO TUR,
„Praca z uczniem zdolnym” WCIES,
„Indywidualizacja nauczania w praktyce” OPERON,
„Idea kształcenia włączającego i integracyjnego w praktyce szkolnej” POMOST,
„101 technik plastycznych – aktywne zabawy plastyczne” – warsztaty szkoleniowe zorganizowane przez Nową Szkołę